freakysisterz

Alla inlägg under januari 2014

Av Becca Isa - 30 januari 2014 16:32

Hejsan svejsan kom hem från skolan typ klockan två är med en kompis just nu men hon ska hem snart men ja vi hörs hejdå från isa :)

Av Becca Isa - 29 januari 2014 19:48

Hej hej jag har idrott imorgon på morgonen orkar nt haha men ja har haft en jobbig dag är inte så glad men just nu skypar jag med becka vi pratar lite bl.a Bl.a

Av Becca Isa - 28 januari 2014 16:11

Tjo alla Isa har fett tråkigt hatar skolan fett mycket snart har man ju NP så tråkigt :( amen ja hade värdens sämsta dag men Aja vi hörs <3

Av Becca Isa - 25 januari 2014 21:33

Hej becca här ja nu är mitt lilla kalas över vi hade jätte kul vi fick värsta sockerkicken och började kasta skittels på varandra men mina föreldrar blev inte så glada då haha (: men aja alla har åkt och jag är verkligen JÄTTE trött men jag vill ändå inte sova för jag orkar liksom inte men vi ses imorn alla jag hoppas ni sover bra iallafall för de gjorde inte jag igår c; puss puss från eran egna becca

Av Becca Isa - 25 januari 2014 11:52

Hej hej becka här jo jag tänkte göra ett litet inlägg den här gången haha
Idag ska jag ha kalas jag fyllde 13 år 12 januari så idag ska jag ha filmkväll med mina vänner och det ska bli super kul längtar hoppas lilla isa mår bra de var nog all men jag lägger upp ett inlägg efter filkvällen sen
Puss puss från mig

Av Becca Isa - 25 januari 2014 00:09

Hejsan isa här sitter och lyssnar på musik jag fryser som fan men ändå hoppas ni hade en bra fredag det hade jag i helafall okej men jag tänkte skriva ett inlägg för jag har tråkigt idag lördag ska jag vara me 2 kompisar och vi ska typ sova över och åka pulka ska bli jätte roligt! Men kanske gör ett inlägg om det <3 men ska nog sova nu e as trött hehe har tittar på film hela kvällen så ja men godnatt vi hörs <3

Av Becca Isa - 24 januari 2014 07:17

Hejsan isa här jag orkar nt med skolan idag har tränings värk i hela kroppen kan knappt röra mig men ja min buss går 07:49 så har rätt lång tid på mig innan jag ska gå hehe men jag kanske gör ett inlägg i skolan på rasten ngt sånt men det blir nog inte så långt men ja vi hörs tack att ni läser vår blogg <3

Av Becca Isa - 23 januari 2014 21:04

Hejsan isa här jag skypar med becka :D vi har jätte kul och jag älskar henne :* ska sova snart tror jag men godnatt

Presentation

hej hej alla bananer c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards